צריבת תמונות מקצועית

צריבת תמונות מקצועית

עקרונות פסיכולוגיים בשיווק מוצרים ההתנהגות האנושית הוא מעניין שקל מאוד לצפות ולהשפיע עליו.

חקר הפסיכולוגיה בהקשר שיווק הוא אינו דבר חדש שימוש ברגשות הינו דבר ידוע ומפורסם כמניע לקבלת החלטות. אחד הדברים הבולטים המושפעים ומשפיעים על הרגש הינו צבע

שחור מקרין קדרות ועצבות | כחול מקרין רגיעה | אדום מקרין סכנה.

כדי לנתב את הלקוח לקניה שאינה רגשית צריך לנטרל את צבעי הרקע בתמונה.

מוצר המונח על רקע ריהוט בגווני חום נותן תחושה של חמימות וביתיות. מוצר המונח על רקע בהיר נותן תחושת שלווה. רכישה אשר מבוססת על השפעת הרגש היא זמנית ביותר. כאשר הלקוח מקבל את המוצר הוא עלול לחוש חרטה משום שהרגש שצף בזמן הרכישה אינו קיים בזמן קבלת המוצר.

אחד מהמחקרים שנערך בסקנדינביה בדק את כמות שביעות הרצון מהרכישות דרך הרשת, קבוצה אחת רכשה מוצרים אשר שובצו ברקעים שונים. וקבוצה שניה רכשה מוצרים אשר נוטרלו מהשפעות הרקע.

מידת שביעות הרצון הייתה גבוהה יותר בקבוצת האנשים אשר רכשו מוצרים נטולי רקע המוצר בלט ביותר על רקע לבן, ומנע השפעות רגשיות, זמניות, הלקוח היה מרוצה מהרכישה.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לחיתוך תמונות?

מלאו את כל השדות הרלוונטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה משתלמת
סגור

Worldat

עולם דתי הוא קניון חנויות וירטואלי לדתיות וחרדיות, בגדים, שמלות, יודאיקה ועוד…

סגור

סל קניות (0)

סל הקניות ריק אין מוצרים בעגלה.

Worldat

עולם דתי הוא קניון חנויות וירטואלי לדתיות וחרדיות, בגדים, שמלות, יודאיקה ועוד…




0